Helg i Jönköping

Efter att ha "jobbat" i VIP på landskampen Sverige - Kroatien så hoppade jag på ett tåg till Jönköping och min Hybban. Hon o Sara mötte upp mig på tågstation, vi fixade lite o käkade Pizza. Ganska snart kom resten av gänget oxå, både kända och okända och vilken förfest det blev. Uppenbarligen så vill inte Jönköping att vi ska komma så långt som till krogen av diverse anledningar, men vi hade väldigt roligt på förfesten iaf. Sen spårade det ganska rejält, tur att det finns snälla människor! :)

Vaknade upp lagom slitna på söndagen, med en hel del frågetecken, men men! Det blev mitt nya favoritbakiskäk- köttbullar med makaroner på eftermiddagen. En fika på kvällen med trevligt sällskap, lyckades till och med missa mitt tåg hem, men de löste sig. Satt iofs fast i Falköping i en timme typ tack vare fantastiska SJ, mobilen fick bli underhållning under tiden. Lillebror hämtade mig i Skövde på natten sen. Hade en bra helg ialf med massa skratt, konstiga samtalsämnen och fnitter. Saknat er tjejer!




Bilderna är från min kamera, men med Johannas minneskort. Teamwork det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0