Ons- Fre

Onsdag hade jag två idrottslektioner. HP och OP ettor. Ganska långt mellanrum därimellan, så simmade 30 längder i badet.  Skönt! De ringde också från intervjun jag var på i Lördags och om jag ville var jobbet mitt, men jag tackade nej eftersom det rörde sig om ganska få kvällar i veckan. Då tar jag hellre lärarvick :)

På kvällen kom Antonia förbi, vi skulle kollat på Mysteriet på greveholm men istället blev dte massa snack och mys. Härligt att få spendera tid med henne, snacka om saknad tjej. "I believe i can fly, i will always love you, my heart will go on, när alla vännerna har gått hem, snart tystnar musiken, aldrig ska jag sluta älska dig . . . " ♥ 10 år av kärlek. Ingen kan någonsin ta din plats, kom ihåg det!
Den ungen åker ju till New York i helgen oxå, jag avundsjuk? Nej nej... ;)


Skolavslutningen i 9an :)

Torsdag så var det dags för handbollskaravanen igen, denna gången i Varnhem. Hade tre klasser och det gick bra. Men man märker vekrligen skillnad på ungarna beroende på hur bra deras fröken är. Stört!
Träning på kvällen som inte gick alls bra.

Idag Fredag har jag inte fått allt för mkt gjort. Städat rummet klart, så nu är de äntligen fint. Sökt lite jobb, packat lite tills imorgon och vald outfit till morgondagens outfit. Ska till Jönköping o röja lite igen!

Kommentarer
Postat av: ante, laggen, tånan ;)

du är med saknad, gumman <3

supermysig kväll! får väl kolla på "mysteriet" nästa gång ;) <3

2010-12-04 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0