Torsdag-Fredag

Torsdag så hade jag en Matte C lektion, sjukt stolt över mig själv som faktiskt lyckades hålla en genomgång!  Det var riktigt roligt faktiskt och jag kommer säkert sluta som lärare sen ialf, skulle inte förvåna mig alls ;) Sen fick jag hoppa in och ta två idrottslektioner - trivs verkligen som vikarie!
En sväng förbi rehabcenter och det är tur att Annelie ser förbättringar för det gör inte jag. men men- bra att det tydligen går framåt! :)  Vidare till träning med laget, fick lite massage oxå.
Fredag - Jobb, tre lektioner en engelska och två idrott. Kul kul :) Sen förbi banken för o växla lite pengar - snart åker jag! :)  Trevligt telefonsamtal på vägen hem i bussen oxå!  Lugn fredagkväll hemma :)
Idag har det vart träning på förmiddagen och nu sitter jag bara hemma i chillar o tittar på tv. Bring it on again- värd film! :)   Inga egentliga planer för kvällen - skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0