Framtiden infinner sig alltid när man tar avsked

Visst kan vi glänta in i framtiden, men ingen kan göra något åt den.
Ur Grottes Saga, Isländskt Ordspråk

Måndagen blev det vikariejobb igen. Hade dans med OP, Teknik/volvo och IV. Var faktiskt väldigt roligt och lagom ansträngande. På kvällen träning som faktiskt kändes ganska onödig, ingen toppenträning alltså.

Idag har vi hängt i Ardala med handbollskaravanen, vädligt duktiga elever och vi instruktörer lär oss allt mer för varje gång. KUL är det :) Skadar ju inte att jag får hänga med mina favoriter Elin och Sara heller!

När jag kom hem idag så låg det ett utklipp från en Skaraborgsbygdens tidning, goa brudar! ;) Vi var ju liite snyggare i SKLT måste jag ändå säga ;) Kul att handbollskaravanen uppmärksammas ialf. Vill ni veta mer om det så kika gärna på http://www.handbollskaravanen.se/ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0