teamledarfest

Just de ja, Måndagskvällen blev det Grill med alla teamledare som avslutades på måndagsklubben på stadt i Lidköping. Bra kväll! Fullast vann Zonledare Johan - bra jobbat ;) vet att några tog bilder, blir kul o se dem sen :)
Hann även träffa Johanna som var där med Timoteij o uppträdde.
Nu har jag vart ledig tisdag - onsdag o är även de imorgon. har väl inte hunnit med ngt alls egentligen, men det är skönt det med, de behöver jag! men imorgon., då jäklar ska jag ta tag i livet, träning, städning o allt. + att det är ju fångarna på sommarland imorgon, ska bli riktigt skoj.
Ikväll blir det Örlen o kvällsdopp med Evelina. Sommarkänslaaaaa :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Gumman då... :) Du är så bra för mig. Finner inga ord.

2010-07-07 @ 22:53:42
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0