Torsdag - fredag

Jobbade mån-ons, tisdagen var verkligen en rekorddag, 12707 personer i parken, gick knappt komma fram alltså! Men det var ritkigt skoj o jobba! Onsdagen var de också mycket folk, o vi avslutade kvällen bra ett gäng :)

Torsdagen blev det inte mycket gjort under dagen, men lyckades iallafall beställa hem mina tackkort för studenten, bättre sent än aldrig är min filosofi! beställde två olika, kunde inte bestämma mig. Resultatet blev såhär på ena iallafall :)




På kvällen blev det utgång med lite skara tjejer eftersom klassfesten aldrig blev av. Helt spårad kväll med kanske några droppar för mkt. Fick stå i kö för o komma in typ hur länge som helst, men det var helt klart värt det! "Har inte du lite Andersson i dig?" "I Love mcdonalds"  och helknasiga facebooksstatusar!  Tack för en toppenkväll brudar! Sara hängde med mig hem o sov här.

När vi vaknade imorse så var vi överraskande pigga, o efter att ha ätit frukost till "Crossroads" med Britney spears så åkte vi in till skövde. Satte oss på Voda o käkade sushi, o sen blev dte en kort shoppingrunda. Hittade en hel del och ett par skor to die for!


Nu hemma, o sova resten av kvällen, ganska opigg tjej! Nattinatti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0