ändrade planer

Det blir aldrig som man tänkt sig alltså, Sara var sjuk, så inget fredagsmys här inte! :( Inte städade jag elleer diskade eller tvättade heller, ja ja rummet fick jag snabbstädat ialf, duktig Therese.

Nu är jag påväg i säng, upp tidigt o jobba imorgon. Jag måste ha världens bästa sommarjobb, längtar efter o få jobba, ngt fel på mig alltså!  arbetskadad tjej! Efter jobbet ska jag iväg till Eggby så ska vi fira Mikkis som blir ännu äldre. Lilla tanten nästan ;) Stora delar av laget kommer vara där, så det kan bara bli en toppenkväll! Men eftersom jag jobbar på söndag också så håller jag mig nykter o tar mig hem i vettig tid. Känns som om det är dags för det, jag har nästan tappat partygnistan efter allt studentfirande. 


Fastnat för Eric Saades nya låt oxå, Break of Dawn, vekrligen värd att lyssnas på! Jag kanske bara är fjortis, men jag gillar den starkt!  http://www.youtube.com/watch?v=wJMHRDarVag


Break of Dawn --> Twillight, kanske ta o läsa böckerna igen? Sträckläste dem verkligen och dem är hur bra som helst!


Oj, vilket fjortis inlägg det här blev, men så får det vara ibland :)

:*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Break of dawn är faktiskt grym! Gött att han går med den som andrasingel, jag hoppades det :) helt klart bästa låten på plattan :) jag kan passa på att avslöja att eric faktiskt är riktigt trevlig, så nu kan du bli lite mer fjortis och typ bli kär i honom ;) haha, nej jag skojar ju såklart ;) gött att skaffat blogg förresten! du kollar väl in min på timoteij.se? :)

2010-06-22 @ 23:52:57
Postat av: Therese

jaa, den är så jäkla gripande! haha, ok, Fjortis Therese ska gå på jakt då ;) haha,. Ja, får se om det här med bloggande kan vara ngt för mig :) Jaa, jag kikar in där titt som tätt, kul o se vad ni har för er! <3

2010-06-23 @ 01:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0