Grattis Amelia!

Först o främst - Grattis till min fina Amelia som fyller nitton idag!






Dagen spenderades med Carro, lagade lite mat och planerat för fullt inföt nästa vecka och Peace & Love. Åkte sen in till stan också o handla lite nödvändigheter som tält o grejer. Hon släppte av mig i Skulltorp där det var middag o mys med massa tjejer! Jag, Emelie, Hanna o Linn var lätt bästa laget o vann såklart frågesporten! ;) Runt elva så skjutsade Linn hem mig o Josse till Tibro. Tack för en riktigt, riktigt bra kväll tjejer! Slänger in en kvällens oufit oxå, som den bloggerska jag är ;)

 


Klänning Bikbok
Skärp Bikbok
Klocka Studentpresent från Guldfynd
Halsband Studentpresent (fått av mina fantastiska lagkamrater)


Bra dag, o jag håller på o bli frisk, stort plus! :D

<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

nice outfit babe ;D

2010-06-24 @ 19:16:35
URL: http://eveelliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0