shoppingdag

Ingen skräll att jag blev sen till Evelina imorse, haha, jag o tider alltså! Vi kom iväg till Skövde ialf, och jäklar vad shopping det blev. Haha, sved nästan i plånboken alltså, men hey jag får lön i veckan, så det var helt klart värt det. Hade tänkt o vara som en riktig bloggare o ta kort o lägga in bilder på mina fynd, men som vanlgt så har jag inga batterier i kameran. Två av grejerna jag köpte har jag ialf hittat bild på Vero Modas hemsida, så kan ju bjuda på det ialf :)




Vi käkade lunch på Alpina - kycklingtallrik, sjukt gott. Stack sedan iväg på träning, även om jag verkligen inte är frisk. Lite svårt med motivationen just nu oxå, är så trött hela tiden :( Men men, jag var med på fysen idag (skippade iofs beep testet ;) ) sen åkte jag hem. Skippade handbollen eftersom jag inte är frisk, bättre o vara försiktig så jag inte blir ännu sjukare, men det var härligt o träna ialf. Nu vill jag bli frisk så jag kan ta u mig fullständigt. Älskar känslan när det känns som om hela kroppen är utpumpad och det gör ont att röra sig!

Nu ska jag o Lillebror steka lite hamburgare o sen går jag o lägger mig så jag kan bli frisk ngn gång! Imorgon blir en dag me Carro för att planera inför nästa vecka o på kvällen ska jag till Skultorp för att fira min underbara Amelia som fyller år. Blir middag med ett gäng tjejer tror jag, ska bli kul o träffa Moa, Amelia o Johanna igen :) 


<3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0