Sommar 2010

Tror jag har skapat typ 5 bloggar förut, skrivit ett inlägg i varje. Får se om det är ngn skillnad den här gången!

Det här är min blogg och kommer handla om mitt liv, snarare en dagbok än en blogg. Jag hoppas verkligen jag håller i och skriver i den här bloggen, för den här sommaren vill jag minnas. Den här sommaren är starten på mitt liv som vuxen och jag tror att Sommaren 2010 kommer bli den bästa någonsin :)  

(x) Alanya med Idrott
(x) Alla nedräkningsfester
(x) Idrottsgalan
(x) Avloppet
(x) Skumparty
(x) Studenten
(x) Balen
(x) Kick off på Sommarland
( ) Peace & Love med Carro
( ) Åhus Beachhandbollsfestival
( ) Fångarna på Sommarland
( ) Galamiddag
( ) Massa teamledarfester
( ) Liseberg
( ) Stockholm
( ) Träningsläger
( ) Cup i Borlänge

o så sjukt mkt mer, Sommarn 2010 har börjat så sjukt bra, låt det fortsätta så :D




P.s Bloggar är väl egentligen inte riktigt min grej, men jag måste tipsa om världens bästa blogg, www.eimj.blogg.se/vilja inspiration och motivation, alla idrottsnördar måste, måste , måste läsa!

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad du är bra. <3

2010-07-05 @ 01:12:44
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0