Söndag 20/6

Gårdagen följde nästan planerna, upp tidigt för jobb.  Jobbade tills typ sju och skyndade sedan iväg till metropolen Eggby för o fira Mikkis :) Av oss tjejer i laget fick hon en shotomat/shotbox som verkad väldigt uppskattad. Jag O Sara Bergh var lekledare, svårt o leka med så mycket folk, men dem som var me verkade ha skoj ialf. Speciellt på irländsk julafton, haha! 

Körde sedan folk in till krogen i Skövde, o droppade av Frida Strand hemma hos sig.  På småvägar tog jag mig hem till Tibro, skulle bara svänga förbi hemma hos Erik Österplan o säga hej till ett gäng som satt där o öla lite. Blev kvar till halv tre tiden, så det blev väldigt mycket senare än planerat. 

Därför var jag förvånad att det var så pass lätt att komma upp i morse, bilen till jobbet. Hämtade upp Cilla och iväg till Sommarland. Hade en riktigt rolig dag på jobbet, det mesta rullade på som det skulle.  Crille snodde mina jordgubbar på lunchen den jäveln, o sen kom han o Emil från lagret o fyllde hela Big Bean med våfflor. Jag beställer 10 kart o får en hel pall!  Haha, känns som om jag är kompis med lagerkillarna just nu alltså ;) 

Jag o Cilla var väl kanske inte snabbast från jobbet idag heller, glömmer saker hela tiden! Ajja, hemma runt åtta o tog en kopp choklad o satte mig här. Hade tänkt o göra kursen som Jonas tjatar på oss att göra men kommer inte in på hotmailen där alla mina inloggsuppgifter står :( Förhoppningsvis kan jag göra den imorgon, jag får fjäska lite ;) 

Nu är det en trött Therese som sitter här, dags o krypa i säng snart så jag orkar med morgondagen, puss!


 Why flirt with disaster? . Twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0