Tisdag

Godis till frukost, helt klart så det ska va :)

Ska slänga i mig lite riktig frukost och sen blir det att möta upp Eve för att åka in till stan o shoppa. Orkar inte ligga hemma o tycka synd om mig själv bara för att jag är förkyld! Ikväll tänker jag träna iallafall!

Gårdagen spenderades till största del på jobbet, rullade på och det var bra väder. Ändå var det sjukt lugnt o bara typ 1000 pers i parken.  Så jag hann med en hel del, möblera om lagret på GG tillexempel. Tjejerna + alex dåra städade fort o snyggt idag Så kom därifrån i vettig tid. Skjutsade hem lite sommarlands folk o sen hämtade jag Eve. Vi åkte ner till Tibro, jag betalade Carro för pengarna till P&L som hon har lagt ut åt mig, o sen åkte vi till Sörens o hyrde film o köpte alldeles för mkt godis. Rätt sjuk film, men det kanske man får räkna med när filmen heter American Virgin?  haha , mysit var dte iallafall o min bäddsoffa får helt klart godkänt. Grym studentpresent, Tack!

Nä. ordentlig frukost nu och packa  väskan, sen bär det av till skövde :)

<3



Godis till frukost, (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0