Torsdag

Vaknade imorse o så jäkla skönt att kunna sova ut, sista dagen innan man börjar jobba tre dar igen! Har iallafall fått lite måsten gjorda idag, två internetkurser från jobbet avklarat. Klippte delar av gräsmattan innan gräsklipparen dog, vattnade blommorna utomhus och diskade lite t.o.m. Slängde blommorna från studenten oxå, dem var rätt döda nu ;)

Drog iväg till träningen och äntligen kunde jag vara med ordentligt! Så jäkla gött.  Först var det tester, presterade väl inte toppenbra efter att ha vart sjuk i två veckor, men hey, jag förbättrade mig iallafall på de flesta grejerna. Vi hann med brutalen, knäböj, bänkpress, mångsteg och bakåtkast med medicinboll. Sen var det handboll för hela slanten och spel tre mot tre, så sjuukt roligt! Som vanligt linjerna i ett lag - och vilket lag sen! Måste säga att det är det bästa tremanna lag jag spelat i iallafall, haha! Vinst för våran del, mot niometare - helt klart så det ska va ;)

Så härligt att äntligen kunna köra och känna hur man när träningen är slut ligger helt utpumpad och knappt orkar lyfta ett finger. Jag älskar verkligen den känslan, måste vara ngt fel?

Nu ska jag ta bilen o åka ner till Carro o mysa o prata i ngn timme, bra avslutning på en bra dag, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0