Because I'm leaving on Monday Morning

Skön seger mot Kongelf, men de va då helvete va vi ska spela dåligt! Snacka om Bergochdalbanelag. Vi skulle verkligen kunna slå vilket lag som helst i den här serien när vi spelar som bäst, synd att vi är så ojämna.

Måndag innebar Vick på Västerhöjd, två idrottslektioner med Dans, så det var bugg och polka som gällde. Lättförtjänta pengar kan man säga.

På träningen på kvällen sköt jag med vänster, Axeln var inte min bästa vän alltså.


Idag Tisdag har jag haft en idrottslektion med TE/VOLVO/TELIT. Fotboll vart det. Sen var det organisation och ledarskap x 2 med handelstreor. Hem o käka o fixa o dona för o sedan åka vidare till Skara för match mot S-hof.
Förlorade med två bollar och vilken konstig match det var. Vi slet som djur men räckte inte hela vägen in i kaklet. Oh va handboll är orättvist ibland! Vissa domare är ju som dem är oxå, skott efter signal? Seriöst, gaaaaaaaaaaah!

Nu sitter jag uppe o väntar på att Pappa ska ringa, ska hämta dem vid ishallen när de kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: C.

jag saknar dig galet mycket, min andra hälft<3

2010-12-02 @ 23:04:11
URL: http://letsgotooslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0