Catching up

Efter att ha vart uppe till fyra så var det väl kanske inte så konstigt att jag var trött på söndagsmorgonen, och när mamma kommer vid elva o säger att jag måste gå upp för att vi skulle få gäster var jag inte glad! Men jag hann ju faktiskt förbi världens finaste tjej som var hemma och hälsa på. Helt sjukt, en halvtimma med dig och jag känner mig hel igen. Fattar du hur bra du är?! Massa massa hjärta!

Resten av dagen blev det släktkalas, så jag spelade "Vem vill bli prinsessa" med småtjejerna och åt mammas goda mat! Kvällen spenderades ngn timma i Skövde med chill, snack och elaka kommentarer ;)
Måndag - 07.00 var jag inne på Rehabcenter i Skövde! gah, trött tjej! Men helt klart värt det då några frågetecken rätades ut och jag fick en riktigt bra kinatejpning av axeln som också har hjälpt. Åkte hem för videokonferensen 08.15 och efter det så var det bara att komma igång o jobba. Satt i telefon i massa massa timmar och fick till bokningar. Helt ok för o vara första gången.  Åkte förbi apoteket innan jobbet och hämtade ut inflamationsdämpande tabletter mot axeln. Ska väl börja ta dem snart, vill veta om tejpningen hjälper först bara. Träningen gick helt ok, tyvärr var det massa täcka skott och bestämma hörn - roligare träningar finns ju, men det är ju väldigt väldigt nyttigt.  Somnade gaaaaanska sent sen oxå - illa!


Tisdag - Första säljarmötet. Nervös tjej som gick in i en salong. Intervjun gick helt ok, lyckades dock inte sälja ngn annons till henne. Ringde sen chefen efter mötet och fick några tips. Man lär sig verkligen av sina misstag. Kvällen var det matchträning i Varnhem och bästa Fia var med och hon har skrivit på för oss nu - guld! Chillade framför tvn med lillebror på kvällen. Cougar town - en av världens bästa serier? :)


Idag - Tre säljarmöten inbokade. Lyckades sälja min första annons! Tror och hoppas att hon verkligen kommer tjäna på den, då är det kul o sälja.  De andra mötena hade jag knappt en chans på, men jag lär mig väl snart och våga vara lite mer påstridig. Ialf, hem efter tre möten. Käkade lite och satte mig på bussen till Skara. GAMEDAY :)  Fick ha en videokonferens på kansliet med jobbet och lärde mig massor. Missade tyvärr delar av samlingen pga det, men var klar vid tio i sex, så det löste sig. Stack ut o sprang för o bli lite extra varm.
Vad ska man säga om matchen då? Har fortfarande inte bestämt mig om jag är nöjd eller besviken på en poäng? Spelade inte så mkt typ sju min? Inte konstigt när Frida kommer tillbaka från skada och är hur grym som helst! Hoppas att du vet att du är min Idol tjejen?!

Imorgon väntar fyra möten i Tibro och så träning såklart. Bara o köra på, imorgon vill jag sälja ännu mer annonser! :)

Kommentarer
Postat av: Mighty-C

Åhh!! sjukt bra att vi hann ses, även om en halvtimme flög förbi som mo det vore någon minut. Saknar dig, världens bästa <3

2010-11-04 @ 20:12:10
URL: http://letsgotooslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0