Fredag

Var taxi natten mellan torsdag-fredag, FylleCavalli! :)
Annars så har dagen ägnats åt att först hjälpa Farmor o städa, o så käka o så där. Mysigt! Sen åkte jag hem o fortsatte plocka hemma i mitt rum. Behövdes verkligen!
Sen på kvällen/natten kom världens bästa tjej hit. Gaaah, så mysigt. Massa prat o godis o té. Fan va du är bra älskade Carro. Efter ett par timmar med dig så känner jag mig helt oslagbar och hel. Du är verkligen den finaste man kan önska sig.  Alla borde ha en vän som dig <3
Massa kärlek och grattis till världens absolut bästa Mamma som fyllde år också. Tack för att du är den bästa som finns och alltid ställer upp! Jag hade aldrig vart den jag är idag utan ditt och Pappas stöd. Ni får mig alltid att tro på mig själv och ni är verkligen de bästa föräldrar man kan ha. TACK! <3
Bara för att hon var en cool Stockholmsbrutta minsann! :)

Kommentarer
Postat av: C.

Fan vad DU är bra, älskade Therese! saknar dig redan, och värre blir det allteftersom tiden går. Som du säger, en kväll med dig så känns allting så mycket bättre. Längtar så tills nästan gång vi ses och bygger upp varandra, flummar och pratar av oss. Du är verkligen bäst <3

2010-11-28 @ 19:02:40
URL: http://letsgotooslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0