Lördag

Var uppe imorse och inne på stan på anställningsintervju på ett städföretag, gick hyfsat så vi får se i veckan :) Kilade in en snabbis på Gengåvan Second Hand oxå, hittade precis en sån spegel jag letat efter. 25 kr är ganska lagom ;) Hittade även två mysiga julprydnader, blev toppen!

Sen var det hem och jag o Pappa åkte ner på Tibro. Tänkte gå på taxfree outlet, men jävlar, var typ 100 m kö alltså! Så vi åkte ner på Tibro AIKs loppmarknad och jag hittade precis en sån lampa jag vill ha  min framtida lägenhet. Nöjd tjej! Sen åkte vi ner till Candela o Pappa hittade lite böcker. Mysigt o hänga med pappsen.

Hem o dona o julpynta lite, sen skulle jag iväg till träning. Fastnade med bilen på parkeringen när jag skulle ta bussen. LYCKAT! efter en halvtimme kom jag loss, hade ju såklart missat bussen så fick bli bil hela vägen till Skara. En timma träning, sega tjejer i duschen och sen in på City Gross med Julia. haha, för mkt godis alltså!

o nu på kvällen har en saknad Erika vart här, så mysigt o prata o dricka té! O imorgon blir det ytterligare en nosk tjej, ska laga pannkakor med Marre ;)

Imorgon är det bortamatch i Kungälv oxå, tagga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0