Mån-Ons

Måndags - min kära ringa runt dag. pfft! Sjukt trött typ hela dagen, får ju inte sova på nätterna ;)
Lyckades få ihop tio bok, och hade ett möte under dagen oxå. Kvällen blev det träning och sen stannade jag en stund i Skövde, o tog en senare buss hem. Mysigt!

Tisdag - blev bara två  möten under dagen, eftersom den ena inte ens dök upp. Tack för den liksom! Massa snö hade det kommit oxå, så bussen blev ju sen till träningen. Ingen skräll. Massa bål träning som fys, och med Skara HF innebär det oxå massa skratt. Knasiga tjejer! Efter träningen så mötte jag o Mamma upp syster med sina döttrar som kom med tåget. Mysig hemmakväll sen, med massa bus o skratt!

Onsdag - Tre Hjomöten idag, lyckades oxå sälja en annons :) Det ena gick mycket fortare än jag räknat med, så hann hem imellan och busade ute i snön med Mamma, Jeanette och Ida. Urmysigt med varm oboy och pepparkakor i snökojan! Sen iväg till Hjo igen för o luncha med en gammal klasskompis Gustav. Jättetrevligt att catcha up igen o snacka studentminnen.  Hade mina två möten efter lunch och sne åkte jag hem för utbildningsmöte över nätet. Kvällen har bara vart chill med familjen.Massa mys o bus




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0