Måndag

Började dagen på rehabcenter, kvart i sju . yeeey! Sjukt trött eftersom jag sov tre timmar inatt?! Tejpade axeln o åkte hem igen, slängde i mig lite frukost och sen var dte morgonmöte på datan. Efter det av till hjo för trevligaste intervjun under hela min tid som reporter/säljare. Sjukt trevlig tjej med ett massageföretag. Sålde inget, men åkte ändå därifrån med ett leende på läpparna.

När jag kom hem så kände jag bara - neeej, jag vill inte jobba med det här. Jag älskar o träffa folk och intervjua dem, men att tjäna pengar på att sälja annonser till dem, näje inte min grej! Kan vara för att jag är kass som säljare oxå men ;) Har ju funderat på det här ett tag, så jag ringde och sa upp mig. Skönt att ha det gjort faktiskt! Nu är jag arbetslös igen och jag njuter!

Vi åkte ner till Farmor sen och fira henne på födelsedagen o fikade lite, mysigt! Nu ska jag avsluta dte sista jobbandet och skicka in alla bilder och annonsordrar och dylikt.

Förresten, helt arbetslös är jag ju inte. På onsdag ska jag vicka på västerhöjd, ska ha två idrottslektioner. KUL! :D sen står jag ju på inrigning på städ o sånt, så de kmr ju o lösa sig. Men om det är ngn som har ett jobb som ni tror skulle passa mig så är de bara o höra av sig ;)

Ikväll blir det träning, kööör :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0