Onsdag

Idag hade jag två idrottslektioner, vilket gick väldigt bra. Riktigt roligt var det oxå! O eftersom jag var aktiv ledare, så hade jag två fyspass. Tyckte att gym på det är väl mkt, så har inte gjort det idag, lite illa? Ialf, efter det så blev det lunch på stan och sen arbetsintervju på Releasy där typ alla jobbar :) Vi insåg väl ganska snart att det inte skulle funka med handbollen, då det var helt fel tider för min del. Så det blev inget, men de gör inte mig ngt egentligen.

Hemma så har det bara blivit Chill framför tvn och sorterat massor bilder inför studentfotoboken jag vill göra,  nu har jag fått tag i nästan alla bilder, bara Sofias kvar som jag vill ha från skumpartyt. Lite nostalgisk blir man ju när man ser alla bilder från alanya, balen, allt studentfix och studenten :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0