<3

Jönköping var sjukt bra, kul att komma bort lite och äntligen få träffa min Hybban igen!  Lördagskvällen var sjuk, världens bästa förfest med massa fina tjeje! Sen drog vi ner på stan, men stod typ 3 min i kö innan vi struntade i det och gick och åt istället?! Haha, så kan man oxå avsluta en kväll! Däckade vid halv fyra i soffan. Dan efter vaknade jag upp till två sms. "Whaaat?" och "Du kan ju inte ringa mig mitt i natten, mupp" Haha, kan ngn skaffa alkolås på mobilen eller?!  Dagen blev sen köttbullar o makaroner o glass o bakismys i soffan. Söndagskvällen bjöd på "Ensam mamma söker" och"Vid din sida".

Måndagen tog jag ett tåg hem, satte mig o börja spela Sims (?!) i alldeles för många timmar för att sedan åka iväg på träning. Brinko typ dödar oss med fys nu bara för att vi inte har match på ett tag. Min stackars kropp!

Idag Tisdag har jag faktiskt jobbat! Har fått inrigning på ett städföretag, så var med på ett flyttstäd idag. O kvällen träning som vanligt. Fast vi hade ingen hall idag, så Brinko körde bara fys med oss. och AJ! Va jag kommer ha ont imorgon!

Imorgon blir det att fika med en kompis på stan, har oxå kollat in en tröja på HM som ska bli min. Höstmys it is!

Avslutar med ett gäng bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0