Comeback?

Haha, nämen de gick ju bra, blogga hela sommarn och bevara alla minnen. Haha, visst!

Två månader sen mitt senaste inlägg, dags o sammanfatta sommaren? I mitt första inlägg skrev jag en lista på saker som jag skulle/ville göra under sommaren. Dags o köra en uppdatering på den kanske?

(x) Alanya med Idrott
(x) Alla nedräkningsfester
(x) Idrottsgalan
(x) Avloppet
(x) Skumparty
(x) Studenten
(x) Balen
(x) Kick off på Sommarland
(x) Peace & Love med Carro
(x) Åhus Beachhandbollsfestival
(x) Fångarna på Sommarland
(x) Galamiddag
(x) Massa teamledarfester
(x) Liseberg
( ) Stockholm
(x) Träningsläger
(x) Cup i Borlänge

Allt utom Stockholm hann jag ju faktiskt med. Sjukt nöjd med sommaren faktiskt, men jag jobbade nästan ihjäl mig alltså. Slutade på Sommarland för ungefär 4-5 veckor sen, efter ett par veckor med efterstäd. Sjuuukt roligt var det! Världens bästa människor o städa med! Så mkt som jag skrattat med er alltså, oh kärlek! <3



Så efter sommarland har jag tagit semester nu, återhämtat mig från allt jobb, student och sånt som verkligen tagit energi. Jag är verkligen sån att gör jag ngt, så gör jag det till 100% vilket kan ta väldigt mkt energi. Men nu har jag börjat söka jobb och ska väl gå till arbetsförmedlingen någon dag oxå.

Nu är det mest Handboll som gäller annars, redan fem matcher spelade. fyra vinster, en lika = serieledning! Gillas starkt. Tjejerna i laget kan vara de finaste som finns, jag skrattar på varje träning! Sen att de är väldigt nyfikna, retsamma, envisa, kaxiga och ironiska  - det hör till! Massa kärlek till dem! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0