JOOOOOOBB :)

Gårdagen vaknade jag av att telefonen ringde, fick ett erbjudande om att vara med en dag på ett jobb, som en lång arbetsintervju ungefär. Jag tackade såklart ja!

Tog en långpromenad ner till Tibro o solade lite solarie och sen gick jag hem. Lite käk och så vidare till Skara för träning. Sjukt rolig träning med minihandboll som uppvärmning och sen massa spel tre mot tre. Min vänsterhandvar grym, haha, gjorde nog mer mål än vad jag gör i vanliga fall med högern. Spelar bara med vänstern där veckan för o spara axeln lite, så kanske det kan bli bra ngn gång. Tyvärr har det bara blivit värre, men men.  Efter träningen åkte vi hela laget när till Milan för o käka o kolla på handbollen. Sjukt roligt och mycket skratt med världens bäst lag. 

Idag var dte upp tidigt för o åka till Trollhättan för att få vara med en dag på fält. Fick hänga med på två företag. Ett auktionshus och ett animeringsföretag. Redan till lunch så frågade han om jag ville ha jobbet och efter massa mer frågor från mig så tackade jag ja. Iofs så kommer det bara at vara på provision allting, men jag tror att dte kan gå rätt bra. Hoppas de ialf. Ska bli kul att få träffa mycket folk och det kommer ju bli väldigt varierande. Taggad nu, men mycket o lära sig.

Kvällen har spenderats med familjen med o titta på gamla semester och barnfilmer, mys! Just nu sitter vi o tittar på Scream - och jag måste vara världens fegaste. Jag skriker verkligen. usch usch usch! Skräckisar är inget för mig alltså.

Imorgon blir det JSM i Stockholm för hela slanten, Tränar Therese, lr ja- tjejerna utnyttjar mig bara för o få massage!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0