Måndag 18/10

Idag har jag tagit en riktigt slappedag, vaknade vid ett och gick upp o käkade frukost. Egentligen hatar jag att sova bort dagarna, men jag tror att jag behöver det ibland.  Behövde ta igen mig efter helgen oxå, nåra timmars för lite sömn! (undra varför?! ) De två timmar jag vart vaken har ägnats åt "Ensam Mamma söker" (är jag typ världens töntigaste som älskar det? Så gulligt ju!) och datorn.  Resten av planerna för dagen består av snabbpromenad, käk, åka till Skara o träna och kanske snabbt plocka iordning på mitt rum.

Har haft en jättefin helg. Fredagen var jag först hos Mormor och Morfar, hjälpte Morfar med Facebook och tittade också igenom massa gamla bilder. Från när mormor var lite liksom - så kul att bläddra i. Mormor som liten var jättelik min brorson Noel! Sånt tycker jag är så coolt och se!  Eftermiddagen-kvällen spenderades med min fina saknade vän Antonia. Afterwork på harrys och sen kaffe på Pims - toppenkväll helt enkelt!

Lördagen blev det tidigt upp för att åka till Varnhem o träna handboll. Gabby var där o titta - ytterligare en av alla människor jag saknar. Sen vidare till Skara för o kika på lillasysters match och en Newbodycup match för småtjejerna.  Efteråt blev det bus med Syrran o lite slappe framför Tvn. På kvällen in till Skövde för o träffa mina fina Johanna i Amelia. Var med på förfesten o var chaufför till tjejrna. Helvete vilket liv det blev alltså! Ni är så knäppa!

Söndagen - GAMEDAY! Tog det lugnt hela dagen för att sen tagga ordentligt för match på kvällen. Två viktiga poäng efter en 17-15 seger över Kropps. Ellen var helt sjukt grym i målet, duktig tjej!

Bra helg, med mycket fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0