Onsdag

Bra onsdag, sov till tio (oh vad jag älskar att vara Arbetslös!) slappade och mötte sedan Johanna nere på Syster Yster o käkade lunch. Sjukt kul o se henne igen och gubben brevid blev riktigt paff när han insåg att det var en Timoteij tjej vid bordet brevid!

Sen tyckte jag synd om Lillsasyster som ligger hemma o är sjuk, så jag köpte godis till henne och frukt till mig. Hyrde hem Valentine's Day också, så vi sitter i tittar på den nu, mys!

Får se om jag hittar ngn energi till o ta mig ut o köra intervallerna idag oxå, ganska otaggad just nu.  Annars får jag väl köra dem imorgon helt enkelt. Bra när man kan välja lite! Planerna imorgon är annars o träffa Ida från jobbet i somras o fika med henne för o sedan åka vidare till Skara för träning.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0