Tisdag

Går bra för mig! Imorse vaknade jag tio istället, stort framsteg fakitkst om ni frågar mig! Svarade på alla sms från gårdagen, käkade lite frukost medan jag bläddrade i Dagens SLA.  Sen ringde storasyster oxå och vi bestämde att Halloween helgen blir det Stockholm för min del. I bakgrunden hörde man Ida ( min systerdotter)

- Är det Halloween idag?
- Nej Ida, Therese kommer när det är Halloween.
- Idag??!!
- Nej, en annan dag gumman.
- Imorgon??!!

Hon kan vara världens sötaste unge alltså! Annars händer inte mycket idag, ska tvinga mig ut o springa lite, städa rummet, diska ett par äckellådor och tvätta lite. Sen blir det väl som vanligt att surfa på arbetsförmedlingens hemsida o leta jobb.
Nu kör vi löpning 2 varv i hörnebospåret = nästan 6 km :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0