Torsdag

Känns som om dte här är en bra vecka, träffa folk vecka och bara ha tid för o göra precis vad jag vill!

Idag började jag dagen som vanligt med att surfa på arbetsförmdelingen och fixa o dona lite hem, sen blev det en 40 min promenad, genade lite genom skogen och trampade i en damm eller ngt(??!!!) och blev genomblöt om fötterna, tummen upp på det!  Snyggade till mig lite och åkte sedan in till Skövde för o fika/luncha med Ida. Sjukt kul o träffa henne igen!  Blev lite shopping oxå, roade mig att göra ett "jättefint" kollage av fynden, enjoy! ;)





Sen bar det iväg till Skara för träning med bästa tjejerna. Tyvärr hade jag en riktig dålig axeldag o hade skitont. Inget kul alls! Hem, snabbt förbi Ica och handla lite lätt. Kom hem, tog mig mat, lyckades tappa telefonen i ett glas vatten, smart tjej!  haha, fick leta upp nummer på hitta.se och spenderade sen över en timma i telefon med en väldigt fin och saknad vän. Du vet vem du är, ingen förstår mig som du gör och du är bäst! 

Imorgon är det GAMEDAY igen! taggar vi Heid borta!

Annars bjuder helgen på Jönköping för o träffa underbara Johanna! Blir nog en del party där oxå hoppas vi på, ha på mig nya toppen kanske? Men bäst av allt ska bli o träffa min Johanna igen, saknad tjej!

Dagens låt Lars Winnerbäck - Söndag 13.3.99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0