4 dec

Har haft en lugn helg som spenderades till stora delar hemma hos mamma o pappa i Tibro med lilla julafton. I år kan inte mina storasyskon komma hem o fira, så vi körde julafton igår med alla barn. Massa bus o skratt. Sammanlagt var vi 17 pers, varav 5 ungar. Fullt ös :)

Idag så var det mysfrukost med hela gänget, innan vi far till olika ställen. Jag o Rasmus åkte hem, röjde lite och tog det lugnt. Jag fick ngt konstigt ryck eftersom jag känner mig rastlös o vill resa ngnstans! Först var jag arg o otrevlig, men plötsligt fick jag massa energi o var riktigt flummig! Knäpp tjej...

Senare på dagen kom lillebror och syrran med hennes familj. Vi åt tacos o bara hade en myskväll. Imorgon börjar en ny vecka. Hoppas på mer energi o att förkylningen släpper.


Sjukt söta Alice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0