Måndag

Jobb jobb jobb. Blev faktiskt en ganska bra dag trots att det var galet segt att ta sig upp imorse. På dagens schema stod det dans med mina två åttor, sen lite volleyboll med 6-9 o avsluta med polonäsdansande för 9:orna. Gillar verkligen o dansa på jobbet!

Sen var de förbi sara för o lämna viktiga papper o snacka betyg. Blev kvar en bra stund där så blev riktigt stressigt. Tur att jag har en så fin vän som Frida som kom och hämta mig hemma :) träning som var galet jobbig, helvete va starka vi kmr bli om vi fortsätter så här!

Hem med Fridas taxi, inget trångt! ;) nu ligger jag bara här i soffan o gör ingenting. Borde ta tag i livet o hoppa in i duschen...


Pigg tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0