Snö o julkänsla

Sitter på bussen igen, här jag har tid o blogga! Idag lyckas bussen komma i tid ialf så jag kan jobba utan problem. Idag är det faktiskt ganska mysigt på bussen, en latte, croissant och julmusik i lurarna. Det har snöat massor under natten, så vi har säkert 5 cm snö. Är lite tudelad, på ett sätt avskyr jag det. Det är halt, blött o kallt. Allt är sent o jag kmr behöva skotta i eftermiddag. Men sen är de ju faktiskt ganska mysigt o det blir ju mkt ljusare.

Idag har jag bara två lektioner, en åtta som ska skriva prov o sen tänkte jag köra lite bollsport med sexorna. Skönt med en lite lättare dag, så man kmr hem i tid. Förhoppningsvis ska jag kunna träna fullt ikväll oxå, vore skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0