Fredag, älskade fredag

Haha, går ju sådär med mitt bloggande alltså. Men ganska skönt det ändå, skriver när jag känner för det. Jobbet rullar på, bildlärare verkar ju vara min grej alltså ;) Nä, men har haft alla klasser tre lektioner nu och de verkar acceptera mig så. Har väl bara gjort bort mig ett par gånger, som när jag gissade på att en elev hette Linus - visade sig att hon var tjej. Lyckat Therese!
Idag har jag sovit ut, efter att ha hämtat en fuller lillebror från krogen inatt. Trött tjej som gick upp och gjorde i ordning sig.  Tre lektioner idag, lyckades nog göra mig lite små osams med en nia när jag vägrade släppa dem en tjugo min för tidigt, även om de var klara. Jag menar - jag vill ju ha pengarna ;)
Har en härlig fredagskänsla, och har inga större planer för helgen. Matchen blev flyttad, så får komma på nya planer. Som de verkar nu så blir de kanske fika med en härlig vän, o sen klippa håret o utgång med saknade Julia!
Ikväll blir det att hejja på Sverige, funderar på om man kanske borde dra med ngn kompis o typ sätta sig på O'learys o ta ngt gott o dricka till? Just nu har jag inte så mkt energi, så däckar nog hemma framför Tvn istället. Inte fel de heller!  Ska bli en så sjukt bra match, Frankrike är verkligen ett helt fantastiskt lag och spelar en handboll som är en njutning att se på.  Förresten, ngn som kan ordna Niklas Ekbergs nr?! wow alltså, vet inte vad det är med mig och min svaghet för vänsterhänta duktiga kanter, men mums!
Dags o klippa av det här sjukt långa håret oxå, frågan är om jag vågar? ;) Är sjukt sugen på att klippa av det här:
(Becca satt o skrek " Fjooortiiiis!" åt mig när jag tog de här kortet")
Till det här --->>
Men skulle säkert bara ångra mig sen ändå. Ungarna sa ju i skolan idag att jag ser ut som en prinsessa när jag släpper ut håret. hihi, mysigaste sexan jag har på fredagar alltså :)
Nu ska jag bara slappna av o ta en chillfredag, de behöver jag!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0