Juluppehåll?

Oj, var ett tag sen jag skrev här inser jag. Illa! Det blev väl så med London o Sälen o allt sånt. men kanske dags o ta tag i det igen?

Åkte o tränade i förmiddags, synd att västtrafik är ett skämt bara o att bussen blev inställd. Blev en timma sen, kul! När jag kom hem efter träningen hoppade jag i badet, och sen kom en kompis förbi o vi pratade väl i en halvtimma. 

Lugn lördagkväll med familjen, Handboll på Tv och sjuuuukt va bra Sjöstrand var i mål. Riktigt bra match faktiskt - ialf i andra halvlek.  Härligt med bra inspiration för imorgon!

Tro det eller ej, men fanns ju en rikigt hunk i Slovakien också. Martin Stranovsky, grr!

Annars glass och dåliga filmer på tv med familjen. mys!

    


Rätt grymma killar! Martin Stranovsky och Johan Sjöstrand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0