Lördag

Bertrand Gille
Sjukt vilken fantastisk spelare killen är! Vet att jag skrev redan i tvåan, när vi skulle göra ett specialarbete på VM och jag valde Frankrike, att deras duktiga M6a hade en fin förmåga att läsa spelet och vara otroligt rörlig. Jag vill bli som han!
Tog bara en lugn hemmakväll igår. Kollade handbollen och sen en film med pappa. En tänkvärd film som handlade om hur tyskarna fick judar att att trycka falskpengar i ett koncentrationsläger, för att sedan kunna störta britternas och amerikanernas ekonomi.  Djup film och det är verkligen svårt att föreställa sig att det verkligen har hänt. sjukt att människor har varit så onda.
Nu är planerna att åka ner till Tibro för o hämta paket på posten och sen sola lite :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Detta är sjukt!! Haha! För jag tänkte på dig när Gille spelade! ;) Att du har säkert han som förebild... hahahahaha :)



Sv; Jaaaa nu jäklar! KöttKött KÖTTTA!

2011-02-01 @ 14:42:32
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0