Come Back

Inspirerad av att Blondinbella var på jobbet idag så tror jag det är dags att ta upp bloggen igen. Har väl egentligen ingenting vettigt att blogga om, men det är roligt att dela med sig av lite vardag och tankar igen. Har funderat på om man kanske skulle ta och vinkla den lite till en handbollsblogg och skriva massa om oss, serien och andra lag, värvningar osv. Lite inspirerad av Tumbas http://caperiotumbadam.blogg.se/ där Sara Lindroth bloggat en hel del om damallsvenskan i år. Men det får bli efter helgen i sånna fall eftersom vi är mitt uppe i ett kval. Kvalet ja, vi kvalar för att hålla oss kvar i allsvenskan! Första matchen spelades i måndags uppe i Härnösand.Slutade med en säker vinst för oss 19-30. Skönt! Och bussresan hem kändes plötsligt väldigt mycket lättare. Returen spelas imorgon i Skara Idrottshall 15.30. Finns bara vinst som gäller! Men än så länge är ju allting väldigt öppet, Härnösand ha ju ingenting att förlora och kommer vara supertaggade. Farligaste som finns är om vi underskattar dem och tror att vi kan leka oss igenom matchen. Nu är det 0-0 igen och allt kan hända! Annars rullar livet på, har kommit in i jobbet ordentligt och gillar det verkligen! Har fått nya vänner, får utmana mig själv varje dag, lärt mig tycka om Kaffe och träffar väldigt mycket folk. Bor fortfarande med kärleken i det stora huset och det börjar mer och mer kännas som hemma. Jobba, träna, äta, städa. Ja det rullar på liksom. Är lycklig över att jag har världens finaste kille vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0