Mysig helg

Har haft en kanonhelg, med världens bästa sällskap. Började väl sådär med en total plattmatch mot Önnered där vi förlorade med 12 bollar, men efter det så har det vart grymt. (bilden där nere sen är från det fina nappträdet som finns i Önneredsskogen :)

Stannade i Göteborg, där Rasmus bjöd mig på melodifestivalen. Kanonbra platser fick vi också, så det var toppen. Så där satt jag o log som ett litet barn och hejade på Timoteij! Johanna o tjejerna skötte sig grymt bra och gick vidare till andra chansen.

Kvällen bar vidare till Jensens Bøfhus där det var middag och dessert med min kärlek. Sjukt gott och jag njöt av att vara så lycklig.

Imorse vaknade vi, låg o drog oss en sväng innan vi gick upp. Spenderade dagen med att köra runt i Göteborg med knasiga idéer. Väl här hemma så dammade vi av gamla super nitendot och har spelat som galningar. Jag är kass men Rasmus ser till att vi kommer någonstans! Grym är han.

Sjukt mysig helg med finaste killen, tack för allt baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0