Torsdag

Känner att det här börjar bli en blogg fylld med massa gnäll, förlåt för det! Men jag är så galet trött hela tiden, och längtar efter nästa jobb! Om en vecka öppnar vi, jag är så sjukt pepp! Det här är verkligen ett sånt jobb som jag vill göra ett tag framåt nu. Ser fram emot att träffa alla tjejer och få nya arbetskamrater. Att jobba som lärare är ändå väldigt ensamt, trots att man träffar elever hela tiden.

Igår myste jag o Rasmus till det rejält med badtunna, vin och frukter. Precis en sån avslappning som jag behövde :)

Just de, fyllde år i måndags oxå! Det firades hos mamma o pappa i lördags efter matchen med köttbullar, potatismos, sås o lingon, min absoluta favoriträtt! I söndags var jag ute och käkade med tjejerna och i måndags sjöng ungarna i skolan och jag fick till och med fika!

Matchen vann vi förresten! Viktigt! :)

Idag står det tre lektioner på schemat, o sen direkt vidare till Skara för träning! Imorgon, tre lektioner o så träning, o lördag match borta mot Önnered :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0