Här igen?

Hej!

Det var verkligen ett tag sen, det där med att jag ska blogga går ju sådär alltså. Men det kanske är så, jag får skriva i perioder helt enkelt!
 
Vad händer i mitt liv då? Jodå, det rullar på. Jobbar som Platschef på Espresso House. Fick det jobbet i Okober, spelar handboll - dags för kval i helgen! Bor i det stora huset med min fina kärlek! Jag har det bra helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
Idag var det första personalmötet med gänget ni ser på bilden. Jag har en helt ny grupp och det känns så skönt med massa positiv energi i gruppen. Vi körde igenom de nya frapinona (testa dem! så sjukt godaaa!) o sen satt vi ner o gick igenom massa viktigt. Det kommer bli jobbigt ett tag nu framöver att försöka få ihop det och lita på att dem nya klarar av det, men jag måste dem ju låta testa sina vingar. Kontrollfreaket i mig är lite nervös bara!
 
 
Vi får se när vi hörs nästa gång nu då, förhoppningsvis inte flera månader! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0